TRANSLATE

sobota, 13 lipca 2013

Poszewka ze słodkich babcinych kwadratów

Tym razem na kolorowo! 
W ekspresowym tempie zrobiłam poszewkę na poduszkę z babcinych kwadratów. A wszystko z ostatnich resztek słodkiej wełenki, którą przywiozła mi Kasia z Danii (pisałam o tym tutaj). 
Mocne, ale nie jaskrawe odcienie mięty i różu w połączeniu z białym wykończeniem, a dla przełamania tej słodyczy  moja ulubiona szarość.


Aby było jeszcze radośniej, robótką towarzyszą kwiaty w całej swojej krasie. Za ławką huśtawką błękitne hortensje, a na balkoniku białe bakopy i różowe pelargonie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.