TRANSLATE

poniedziałek, 8 lipca 2013

Biel i szarość królują!

Tak..Granny squares wciągnęły mnie na maksa :) 
Tak naprawdę to były moje pierwsze Babcine Kwadraty,
 które wyszły spod mojego szydełka.
 Pozostałości lśniących białych i szarych włóczek 
posłużyły mi jako próbki płaskiego wzoru.



Początkowo nie miały swojego miejsca, ale, ale.. 
ostatnio Ikea przyciągała nas ze wzmożoną siłą
 czego wynikiem są m.in. nowości w naszej mini "laubie"
 tj. przedpokoju :D (Mąż się ze mnie śmieje, 
że nigdy nie pozbędę się śląskich naleciałości. 
Szafka na buty i lustro wpasowały się idealnie.


 

Mój ulubieniec pan jeleń szary, 
występuje tylko w  moim przedpokoju.
Unikat nad unikaty :D 
Przemalowany z brązowego starocia na szara elegancję.

PS: Piwonie już przekwitły,
 ale w zamian, oko cieszą niebieskie hortensje.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.