TRANSLATE

sobota, 23 marca 2013

8 Stolików - Skandynawska Magia

Miałam zadanie z Uczelni, które wiązało się ze spacerem po wybranej okolicy Katowic.
Cieszyłam się na ten wyjazd bardzo, ponieważ lubię Katowice i całą architekturę
Śródmieścia. Niestety trafiłam na Wielki Comeback Pani Zimy.

Po koniec mojej wędrówki nieopodal Placu B. Chrobrego i dwa kroki od Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego natknęłam się na ceglaną elewację bistra z podłużnymi oknami parteru, które, aż zachęcały by spojrzeć co się dzieje w środku. Weszłam do przytulnego wnętrza już ożywiona myślą o dużym kubku gorącej kawy. Oczy mi się zaświeciły na widok ciepłego miejsca z przytulnymi stolikami.

8 Stolików, bo tak nazywa się to bistro, było najprzyjemniejszym punktem mojej dzisiejszej, krótkiej wizyty w Katowicach. Błędem byłoby nie wspomnieć o przemiłej obsłudze! Radosna i niezmiernie energiczna Pani Gosia podając samą kawę potrafiła wywołać wielki uśmiech na twarzy. Naprawdę zaraża pozytywną energią :) Polecam to magiczne miejsce.

Tutaj artykuł Gazety
Lokalizacja


 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.