TRANSLATE

sobota, 13 lipca 2013

Stare wazoniki jak nowe

Gdy wchodzę do jaskiń przepełnionych starociami. 
Anioł Stróż musi czuwać nad moim portfelem, bym nie wydała wszystkiego co się w nim znajduje. Nie potrafię się oprzeć tym małym cudeńkom a tym bardziej jak są białe. 



  Kiedyś znalazłam maleńki, biały wazonik w kwiatuszki, 
który miał wywindowaną cenę- no, ale to bym nie była ja gdybym bez niego wyszła. Tydzień temu chyba szczęście się do mnie uśmiechnęło, bo natrafiłam w całkiem innej jaskini na taki sam wazonik z troszeczkę dokładniejszym wzorkiem. 


Buzia mi się już śmiała :) 
Do kolekcji dołączył kolejny z fajnymi 'falami', 
a na deser mlecznik w groszki :D 
a to wszystko za dosłownie parę złotych. Nawet nie wiem ile dokładnie, bo cena była za całość z innymi rzeczami.
 Złota zasada- pytaj o cenę za kilka produktów na raz,
bo każdy z osobna będzie o wiele droższy ;) 

Widać też moją kolekcję butelek po winie, 
 które pokryłam białą farbą. 
znów załapały się na sesję :)

Pozdrawiam Was z mojej jadalni :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.