TRANSLATE

czwartek, 14 marca 2013

Wełniane pantofelki dla bobasa - Woollen shoes for little baby

Zawsze rozczulałam się nad ażurowymi ubrankami dla niemowląt.
Białe, pastelowe, przewiązane wstążeczkami- takie anielskie wdzianka. 

Moją modelką była 7 miesięczna bratanica - Antosia
Nie miałam żadnego wzoru więc robiłam wszystko na oko.
 Najpierw wydziergałam szarą część pantofelków, ale mała panienka ostatnio tak wierzga nóżkami, 
że za szybko spadały ze stópek. Cholewki robiłam w autobusie w drodze na studia.
Buciki są cieplutkie, a zarazem przewiewne, dzięki podwójnym słupkom.


"


tutaj górna część wygląda jak anielskie skrzydełka, które zaraz odfruną...





Jeśli również zauroczyły Cię te skrzydlate pantofelki
 - zapraszam do sklepiku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.