TRANSLATE

niedziela, 11 sierpnia 2013

DIY - Sweterek na nożyczki

Nożyczki.
Ciągła zmora gdy się tępią i nie mogę łatwo kroić materiałów.
Szczerze to najlepsze moje nożyczki są z kompletu noży tylko miały jeden mankament.
Gumowa osłonka ciągle się zsuwała podczas użytkowania i nożyczki były bardzo niewygodne ze swoimi ostrymi kantami. Poczatkowo chciałam gumę przykleić, ale to nie podziałalo. Później wpadłam na pomyśl zrobienie filcowych osłonek, ale zmieniłam zdanie gdy robiłam porządki wśród starych włóczek.
Oto efekty :)






Jeśli macie jakieś pytania, piszcie :) chętnie odpowiem. 
Pozdrowienia ze słonecznej śląskiej wsi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.