TRANSLATE

wtorek, 4 marca 2014

Ocieplacz na termofor w celtyckie wzory

Jakiś czas temu wrzuciłam zagadkę z cyklu "co z tego wyjdzie"

Moja grudniowa robótka na drutach w celtyckie wzory była już dawno wyczekiwana.
Naoglądałam się pięknych swetrów w irlandzkie wzory i zachciało mi się takiego oto połączenia na moim nowym termoforze.

druty 3,5 z żyłką
włóczka DROPS LIMA (kolor 9015)


Fotografie różnią się naświetleniem, z powodu złej pogody przy finałowym zdjęciu.
Postaram się kiedyś złapać ocieplacz przy lepszym świetle :)


Jestem wielkim zmarzluchem, więc w chłodne dni, dla ogrzania moich lodowatych stóp używam tegoż wspaniałego, mobilnego grzejniczka. Dzięki sweterkowi zachowuje o wiele dłużej swoje ciepło- sprawdzone i przetestowane :)


Jak się Wam podobają efekty końcowe? :)

A tutaj parę inspiracji
źródło:



W to zimne przedwiośnie
ogrzewajcie się swoimi termoforami- najlepiej w sweterkach :D

Pozdrawiam Was ciepło
edith

6 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądają na tych zdjęciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za wyrozumiałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super taki ocieplacz, pewnie niedługo będę musiała wyciągnąć z szafy mój termoforek bo już pierwsze chłody idą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna włóczka , powiedz jak na niej się pracuje chciałabym zrobić pled tylko zastanawiam się jak jest z jej miękkością i czy nie zrobić z dwóch nitek aby był grubszy co radzisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię Spinka e :) dzierga się niej całkiem przyjemnie- początkowy efekt jest przepiękny, natomiast mechaci się podczas użytkowania. Zdecydowania lepszy pled byłby z podwójnej nitki, ale wełna jest mało wydajna i potrzebowałabyś dużo motków. Może lepiej spróbować z jakiejś grubszej włóczki dzierganej na drutach np 7-10mm
    Pozdrawiam Edith :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystacie z takich termoforów cały czas? moja mama taki miała kiedyś i ja też sobie niedawno zakupiłam na https://apteline.pl/sprzet-medyczny/termofory i powiem, że bardzo często korzystam. Na kobiece dolegliwości działa lepiej jak lek rozkurczowy, na ból pleców a na zziębnięte stopy to w ogóle rewelacja. I tak tanio można dostać. A wytrzymały, nic nie cieknie, super.

    OdpowiedzUsuń

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.