TRANSLATE

niedziela, 11 sierpnia 2013

Marzy mi się...


hdw.eweb4.com



Och.. Wymarzone wakacje :)

Marzy mi się, by wyjechać nie na tydzień, ale na miesiąc czy dwa do Włoch..










focus.tracinglight.com








Marzy mi się, by zwiedzać tą piękną krainę - zabytkowe miasta, 
które znam tylko z lekcji historii architektury, ale nie było mi dane poznać ich na żywo.




forum.femmeactuelle.fr


























Marzy mi się, by móc uczyć się włoskiego nie tak jak do tej pory, nieudolnie z książek,
 ale na żywo w kontakcie z prawdziwym włoskim rozmówcą.













vivalavoyage.blogspot.com












Marzy mi się, by nie tylko zasmakować, ale też nauczyć się gotować z pasją włoskiej Mammy..




























Marzą mi się właśnie takie wakacje i ciesze się, że mój mąż wierzy razem ze mną w ich spełnienie.


Razem łatwiej i radośniej spełniać marzenia.







A jeśli już wkraczamy w temat włoski, to nie może zabraknąć dobrego jedzenia.
W programie
"Czytam, bo lubię" Dorota Wellman opowiada nam o książkach, które ogrzeją nam nasze serca i.. żołądki samym czytaniem 
Książki, w których znajdziemy nie tylko wspaniałe przepisy :) ale również kulinarne opowieści łączące się zawsze z przeróżnymi perypetiami życiowymi.


Wspaniałe przepisy i włoskie opowieści
Kuchenny stół jako serce domu i szczypta miłości

Smaki południowej Italii - Marlena De Blasi
Smaki północnej Italii - Marlena De Blasi
Kuchnia Franceski - Peter Pezzelli


 

Dorota Wellman przepięknie opowiada o książkach- wprost uwielbiam jej recenzje!
Tym razem zaprasza nas do włoskiego świata oczami amerykanki - Marleny De Blasi.
A tutaj tez jest o gotowaniu, o bazarach przepełnionych świeżymi warzywami i rybami, o kurze która znosiła jajka przy śpiewie staruszki i o wielu innych historiach kulinarnych przeplatanych romansem.. ITALIA MIA AMORE!!!



Tysiąc dni w Wenecji - Marlena De Blasi
Tysiąc dni w Toskanii - Marlena De Blasi
Tysiąc dni w Orvieto - Marlena De Blasi




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.