TRANSLATE

piątek, 9 sierpnia 2013

Kolia z róż

Jakiś czas temu robiłam kwiaty z bawełnianych pasów tkaniny. 
Były to elementy opasek i ozdób do włosów.
Pewnego razu przy hurtowej produkcji białych i błękitnych róż ułożyłam taką oto kompozycję.



Róże przymocowałam gorącym klejem do podkładu z filcu.
Do całej kwiecistej kompozycji doczepiłam pęczek kokardek z tasiemek.

Uwielbiam wykańczać moje prace tymi pięknymi ażurowymi guzikami 
- są takie eleganckie i ponadczasowe.


Jak się podoba moja kolia vintage?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.