TRANSLATE

poniedziałek, 17 marca 2014

Czapka w skandynawskie wzory

Od soboty powróciła do nas zła pogoda. Pomyślałam więc, że może komuś się przyda cieplejsza czapka.
Kiedyś mąż rzucił mi wyzwanie zrobienia czapki w skandynawskie wzory.
Rzuca rękawica została podjęta i tak oto w grudniu jeszcze przed Świętami wydziergałam taką oto męską czapkę.




Jeśli ktoś chciałby się lansować taką czapą ;)
tutaj link do SKLEPIKU:
http://pl.dawanda.com/product/60409047-Niebieska-czapka-w-norweskie-wzory


A tutaj parę inspiracji, z których zrodził się pomysł na czapkę:
Żródło: http://www.pinterest.com/


5 komentarzy:

  1. Szanowna Pani,
    Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką własnego konta i sklepiku na DaWandzie. Z podziwem śledzę Pani prace oraz bloga. Jest Pani zdolną osobą, a sklep prowadzony jest estetycznie i z pomysłem. Tak samo blog. Ze zdjęć bije dużo ciepła. Pozwoliłam sobie zdobyć się na odwagę i zadać Pani pytanie , a raczej poprosić Panią o wskazówkę. Otóż bardzo podoba mi się Pani pomysł dodania linka prowadzącego do własnego bloga ze sklepiku DaWandy. Szukałam takiej opcji u siebie i zadałam pytanie na forum DaWandy, jednak niestety nie dowiedziałam się jak znaleźć taką funkcję. Byłabym Pani naprawdę bardzo wdzięczna, gdyby podpowiedziała mi Pani, w jaki sposób dodać taki odnośnik do bloga - gdzie w swoim portalu Dawandy szukać takiej opcji. Mam nadzieję, że nie pogniewa się Pani, że piszę do Pani bezpośrednio, jednak Pani ciepły uśmiech na zdjęciu dodał mi odwagi,
    Pozdrawiam serdecznie,
    Basia C.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) bardzo mi miło za taką ilość komplementów. Odpisałam już na DaWandzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta czapka! genialny motyw i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, że się spodobała :) planuję zrobić podobne czapki we wzory norweskie

    OdpowiedzUsuń

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.