TRANSLATE

wtorek, 11 listopada 2014

Żakard i kolorowa muszelka- czapki przynoszące radość

Pomysł na czapki w muszei chodził za mną dawno. Oglądałam wiele kolorowych inspiracji na Pinterest, ale zdecydowanie pozytywnego bakcyla złapałam po odwiedzinach bloga MUITA IHANIA :D
Żakardowy wzór muszelkowy, bo o nim cały czas mowa :). Buzia się sama uśmiecha, gdy oglądam ferie barw w pracach fińskiej blogerki.
Pierwszy raz żakard z mieszaną nitką dziergałam na niebieskiej czapce w skandynawskie wzory (tutaj). Fakt, że czapka robiona była z podwójnej włóczki pomagał w luźnym splocie.

włóczka akrylowa
ściągach druty 3,0
czapka druty 3,5
rozmiar uniwersalny obw. 38-64cm, wys. 24cm


Tej jesieni nie mogłam się oprzeć i również wydziergałam kolorowe muszelkowe czapy. Jedne są słodkie jak bezy czy ciastko z kremem :) inne znów jak powiew świeżości z błękitu nieba i turkusu morza.

Czapka jak aromatyczne włoska latte Beige Tones

Czapka słodka i lekka beza Sweet Cream

Dziecięca czapeczka idealnie przylegająca do główki z luźnym pomponem Fresh Mint

Czapka powiew świeżości z błękitu nieba Oceanic Blue

Głębia turkusu i surowość grafitu Deep Turquoise

kolorowa wesoła czapa Crazy Boom!

Detal

kolory na wybiegach jesień/zima 2014

Jak się Wam podobają moje wersje żakardowych muszelek?
Pozdrawiam
Edith

2 komentarze:

  1. Wow! Czapeczki są mega! Od dawna szukam jakiejś fajnej czapki, ale ciężko mi coś znaleźć (może dlatego, że jestem zbyt wybredna), ale te są czadowe! Chyba w najbliższym czasie będę musiała się nimi bardziej zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że kolorowe czapy mają swoich miłośników :) Zapraszam serdecznie do sklepiku DaWandy

    OdpowiedzUsuń

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.