TRANSLATE

czwartek, 14 lutego 2013

Pastelowe broszki niczym słodkie bezy - Pastel brooch

FILC.. najmodniejszy materiał sezonu :) bardzo wdzięczny i można z niego zrobić przeróżne cuda- i to mi sie podoba. Filcowe pudła, pojemniki, zabawki, stroje na bale przebierańców, literki, buty, broszki, naszyjniki i można by tak wymieniać bez końca..
Przeglądają wiele inspiracji natknęłam się na piękne broszki,  które na pierwszy rzut oka wyglądają na mega trudne do zrobienia, ale... okazało się, że robi się je szybko i przyjemnie :D


A tutaj moje dzieła :D














Tutaj link tutorialu :D
http://www.tipy.pl/11772,0,zdjecie-broszka-kwiat-z-filcu.html

I inspiracja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.