TRANSLATE

niedziela, 15 grudnia 2013

Irish caps and knit headband by Edith

Jak sam tytuł mówi będzie o czapkach i najprostszych irlandzkich wzorach an drutach.
Opaskę zrobiłam już we wrześniu, a po zrobieniu pierwszego musztardziaka z resztą czapek poszło jak z Huraganem Ksawery :)było szybko i najlepiej pozostać wieczorami w cieplutkim i bezpiecznym domku. Zaskoczyłam się, że tak szybko idzie mi dzierganie- jeszcze pierwszej nie skończyłam, a już mąż chciał taką szarą 'męską' ;), siostra brązową smerfetkę, brat kolejnego musztardziaka, a mama Romka elegancką białą czapkę.
Tak więc życzenia spełniłam efekty sami oceńcie. Oto moje pierwsze czapy, testowane przez rodzinkę.


Szara opaska, pierwsze warkoczowe dzieło na głowe (w połowie warkocz na 8 rzędów, a w połowie na 10) :D


grafitowa dla Romka




musztardowa dla mnie



biała dla mamy Romka



kolejny musztardziek dla Roberta z tym samym wzorem jak grafitowa



W ramach niedzielnego odprężenia wracam do dziergania mojego celtyckiego splotu >>KLIK<< i świetnego audiobooka J. Garwood "Oblubienica" o średniowiecznych szkotach..

Pozdrawiam Was ciepło w to pochmurne niedzielne popołudnie
Edith

1 komentarz:

  1. dziękuje za odwiedziny:) Wspaniałe czapusie zrobiłaś:) wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.