TRANSLATE

niedziela, 17 listopada 2013

Dynie w odsłonie Shabby Chic i Country Style


Nareszcie prezentuję moje dynie..
Nie było mnie tutaj BARDZO długo z powodu problemów zdrowotnym w mojej najbliższej rodzinie.
Cieszę się, że mogę wrócić do pisania, bo właśnie zauważyłam, jaki ogrom pracy wykonałam tej jesieni w dziale z robótkami i uświadomiłam sobie, jak bardzo zaniedbałam to miejsce.

Jesienne dekoracje w nieco innym stylu niż zwykle są przedstawiane.
Już od października w sklepiku DaWandy i na portalu Artillo.






Tutaj wersja Shabby Chic przepełniana różaną elegancją i romantyzmem...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SKLEP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zamówienia

zamówienia
Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są moją własnością-jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczę. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.